Bye, bye.....

trista söndag! Äntligen är den över tack och lov, tänk att man ska måsta gå och vänta en hel dag för att börja sin vecka blä, blä och åter blä.

Men det är inte alltid jag är så negativ mot söndagar, nej då! Vet man att man fått något gjort under helgen och fått ha lite skoj och mys, jag menar, då man känner söndag morgon att oj vad skönt det varit med helg och vad mycket jag har hunnit med att göra, då är inte söndagar så farliga ändå!

Men i helgen har det bara vart mys och vi har absolut inte fått något gjort. Kanske har vi beflitat oss så väl med bakningen att vi gått upp 2kg, samtidigt som vi tappat massor av kalorier av själva ätandet.

Ni förstår då kanske vad våran helg har handlat om. Med andra ord ska man nu gå och hitta på nya måsten en hel vecka! Det blir alltså dubbelt upp till kommande helg. Tillslut är kraven så stora att drömmarna om de långa promenaderna bleknar och man stannar hemma med film och ngt gott ist.

Nog om detta!

Nu ska jag och min gube möjsa ned och fortsätta att undvika att göra nytta!
Puss på er alla och välkommen Måndag!!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0