Vilken underbar Jens!! =)

Nu har vi avnjutigt en ljuvlig middag, tänt ljus och pustat ut, nu äntligen är det fredags mys!!
Nu sitter jag med en stor kopp kaffe och njuter av den, jag ska snart baka nått gott till i kväll och till idol såklart.
Min man har harvat ut i kyla och mörker för att krypa i skogen och hämta vitmossa till mitt höstfix, visst är han gullig!
Om jag hinner i kväll ska jag fixa gardiner till tv rummet och sen blir det film, passa på att se då man har sovmorgon i morrn, underbart!
Jag har lovat mig själv att om jag vaknar klockan sju i morgon som jag gjorde förra lördagen så ska jag gå på en långpromenad så är det bortgjort senare, det kan ju vara bra eftersom att vi ska på skördarfest med uppträdande av himlakören samt palt förtäring, muuumsss!!!

Ja det ska som sagt bli skönt med helg det är så mycket jag vill göra hemma som man inte hinner då man jobbar, sen att ladda batterierna till i veckan.
Nu har jag snart tömt min kaffe mugg eller rättare sagt mitt 50cl kaffeglas och jag känner kreativiteten komma rusande nu ska det fixas gardiner ändå.....
Snart kommer Milla från kalas kul att höra hur hon har haft det, nu hör jag att Jens kommer med mossan så tack för mig och ha en skön kväll och trevlig helg!

Linnéa!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0