Vilken miss!

Jens har gjort illa sig i foten och måste uppsöka läkare för undersökning.
Ingen kommer att tro mig då jag talar om vad det är som har hänt, detta är höjden på otur eller klanteri.
Jens gick ut för att röka i går kväll och sätter igång att göra trick med fotbollen, ja ni kan gissa resten.
Allt detta hände inom loppet av 5 minuter. GRATTIS!!

Själv sitter jag nu med en varm god kaffe och bara myser, barnen har ätit frulle och myser de med det är skönt med lugna söndagsmornar, på något konstigt sätt vill man gärna dra ut på dem. I morgon är det dag vecka och det är bara att ta i med hårdhandskarna!

I går hade våra kära vänner fest, men med tanke på att barnen och vi är lite förkylda och att Filippa inhaleras så pass mycket så stannade vi hemma. Omän det var ett självklart val så är det synd att vi missade festen, brukar vara skoj!!

Svar på kommentarer, Pontus, ja det är svårt att veta hur man ska göra, det hade varit lättare om någon sa till en vad men bör göra, nu är ansvaret helt ens eget och båda valen kan vara fel. Det är inte lätt! Men samtidigt så tror jag starkt på kroppens egna utvecklande immunförsvar! Men lite velande är jag fortfarande.

Anki, så hemskt att ha influensan på så nära håll, hoppas att de blir bra med alla dina nära och kära, hoppas även din mormor klarar detta! Den kommer smygandes och vi alla lär nog märka av det på det ena eller andra sättet. Hoppas att ni själva får vara krya och pigga. Såg lillknoddas på bild på fb, söt liten man. =)


Nu ska jag avsluta för denna gång, men ni får alla ha det bra!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0