Ut och fixa!

Nu har vi fått i oss frukost, nu åker kläderna på och alla ska gå ut för nu ska det höststädas på gården och göras mysigt med lyktor och dekorationer, vinter kläder och skor ska plockas fram och allt annat ska bäras bort.
Håller på att tina upp korv som vi ska grilla ute vid en varm sprakande eld!
Till lunch går vi över till bönhuset för att äta palt och lyssna på kören som Milla är med i, det blir trevligt.
Nästa lördag ska Milla börja konståkning, det blir också kul att fara på. Tyvärr kommer jag inte att kunna vara med första gången för att jag jobbar helgen och det känns surt, men det är ju bara var fjärde helg jag jobbar så jag kommer att kunna vara med mycket ändå.
Nä, nu ska ungarna kläs och så blir det utgång!!!

Håll er varma!! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0