Sovgott!!

Ja nu är det kväll åter i gen och barnen ska nattas, lika bra att börja nu så att alla kvällsbestyr hinns med att göra. Tidiga söndags kvällar är ett stående faktum hos familjen Björklund då helgen har tagit ut sin rätt, en bra start på en ny vecka, pigga barn lär sig bäst och är sååå mycket trevligare än trötta barn. Någon som håller med? =)
Jens och Kevin bjöd på en supergod middag, hemmagjord pizza med massor av smaskigheter på.
Jag blev så mätt att jag knappt orkar gå men värt det =)

När barnen lagt sig för kvällen så ska jag och Jens krypa ned och se film, kanoners avslut på en kanoners helg!
Jag hoppas att helgen har blivit lika bra för er som den har varit för mig/oss.
Sov så gott!!

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0