Snark....

I dag har jag jobbat fram till 15.00 sen bar det av hem till guldklimparna och sedan i väg på tacomiddag =) hos svärmor i stan. När vi kom hem var det dags för bolli, jag la mig ned med barnen men somnade på en gång och drömde, jag drömde att det var tidig morgon och att jag var tvungen att kliva upp , jag vaknade och insåg att det fortfarande var bollibompa på tv och kunde dra en lättnads suck!
Nattning av barnen med allt som hör till, gick alldeles utmärkt i kväll.

Jag kände mig frusen och yr så blev lite lur om att jag hade feber, 38.3 visade termometern.
Jag blev nog mest förvånad över att jag inte känt av det mer än jag hittills gjort, så nu blir det att preppa sig med febernedsättande, är på tok för snål för att stanna hemma! Bara att bita i hop.
Men nu är det kväll så nu ska jag ta en dusch och göra mysigt, plocka fram nått gott och slå på nått sebart på tv.
Det känns otroligt skönt att börja jobba klockan 15.00 imorgon och slippa harva iväg klockan 7.30 i en iskall bil...

Sov gott!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0