Sitter här en kort stund

I dag har vi ätit en god korvgryta med grädde, sambal oelek, sirap, korv,äpple och lök tillsammans med kokta morötter och potatis samt broccoli och hårdbröd med ost, det var supergott och jag längtar redan till lunchen i morgon.
I morgon börjar jag 15.00, det blir lite av ett spec. schema då vi vanligen inte jobbar fredagskvällar. Jag vet inte hur länge det blir ännu men gissar till 22.30
Det känns ljuvligt med en lugn morgon i morrn, förrutom att vi ska med Filippa till bvc på fyraårskontroll.
Jag har läst för Filippa och nu ska de andra två gullungarna i säng.
I kväll blir det "mammas pojkar" oj oj vilken serie snacka om att man bäddat för intriger kan ju inte sluta på ett ointressant sätt.
Såja, nu ska jag göra kväll men ni får alla ha det bra!

Linnéa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0