Så fint!

Ja det blev så fint med den nya soffan och gott har jag sovit i natt, nu är man pigg och utvilad och det är väl så man ska börja dagen. Trots detta så är det ruggit ute och man behöver ändå ladda lite batterier för dagen och det gör jag nu med en god kopp kaffe!

I dag ska Lippan på dagis, Jens for med Kevin på skolan nyss och Milla och hennes kusin promenerade dit, jag stod och tittade på dem då de gick och nog är de söta.
De två små tjejerna stannade mitt i allt och stod säkert och filosoferade en stund, jag tänkte oxå på Milla, det gick så fort för henne att anpassa sig till sin nya skola och sin nya livssituation det gick så fort för henne att bli en Svensbybo.

I gårkväll så kom jag på mig själv att längta till julen, att pynta mysigt, alla goda dofter, all mat, klapparna till barnen mm.
I går kom jag även i håg att det inte är så länge kvar tills jul, tiden går fasligt fort och jag har redan fyllt i min ledighetsansökan, såg igår att både jag och Jens har dagar kvar att ta ut på flickorna.
Jag kommer bara att ta fyra lediga dagar till jul, men kommer att vara ledig sex sammanhängande dar men det känns som att det räcker.

Snart är det höstlov, det blir nog skönt för barnen och deras far då de slipper upp tidigt på morgonen och bara kan slappa och göra sånt de tycker är roligt.
Anton min lillebror har pratat om att komma någon natt då oxå.

Nu ska jag sätta med mitt lilla hjärta innan hon ska iväg på dagge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0