Oj så mätt!!

Nu är det påbörjat, höststädningen i full gång och nu finns ingen återvändo!
Nu är vi även hemma efter en god paltlunch, jag valde blodpalt och det var underbart gott.
Väntar på att mitt kaffe ska bli klart nu och sen ska jag ut och fortsätta, sen blir det och ta insidan av huset också, jag har på något konstigt sätt kommigt in i en ond cirkel då städningen alltid blir på en lördag det vore ju mycket bättre om det var mitt under veckan det kunde inträffa, för då är jag på jobbet och Jens hemma!

Milla har kompis hemma, en tjej från skolan, Filippa målar med sin nya målarväska som hon vann i barnlotteriet och Kevin och Anton är ute och hjälper Jens att bära ned resten av pelletsen. Här sitter jag och slöar och helt ärligt så ser jag inte det så farligt.
Hämtar mig lite kaffe och njuter! =) (passar på innan man blir upptäckt)
Är så sugen att åka och hälsa på nån i kväll, bara synd att man hinner bli så pass trött att man hellre stannar hemma, vi hade tänkt fara en sväng nu men då fick Milla främmande, jaja det får bli sen.....

Hejsvejs så länge!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0