LLL

Ja i dag är det LLL och det betyder ledig lönings lördag =) och vad ska vi hitta på att göra? Måste kolla om vantar och skor till barnen samt långisar.
Sen kommer äntligen våran lilla emme hit i dag och jag längtar lika mkt som Millan själv, då ska vi hitta på tjejmys!! =)
Att vara ute är nått som står på schemat, vi funderar att engagera barnen i garage rensningen och göra upp en eld i lillskogen och grilla korv och även hitta på lite utelekar.
Jag känner ett starkt behov av en prommis som inte blev av i går, man blir så mkt piggare då man får röra sig.
Nu vankas frukost och vi väntar på att Milla och Jens ska vakna, Milla har vaknat supertidigt de senaste helgerna så jag är förundrad över att hon sover ännu.

Kram kram och ha en skön morgon!! =)

Linnéa


Kommentarer
Anonym

morsning:)här har vi en som oxå längtar ska du tro:)emme sitter här&läser med mig med ett leende på läpparna...strax göra oss klara för staden!syns senare:)kramiz/linda/emme..

2009-10-24 @ 09:24:30
Anonym

morsning:)här har vi en som oxå längtar ska du tro:)emme sitter här&läser med mig med ett leende på läpparna...strax göra oss klara för staden!syns senare:)kramiz/linda/emme..

2009-10-24 @ 09:25:10
Anna

Hej!

Låter som en riktigt bra början på lördagen :-) Här har det då inte vart lika bra... Min lilla Flisan har blivit sjuk och natten har ju då inte vart så bra.. Men då får man se det positiva i det negativa: det blir mycket helgmys! Film , gott att äta och bara kramas. Kan behövas det med nån gång! :-)



Ha en underbar helg och hälsa med dig!



Kram Anna

2009-10-24 @ 10:16:37
URL: http://wesana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0