Låta skiten gro....

I morgon är jag ledig och Filippa är ledig från dagis. I morgon kommer jag att skita i alla sysslor här hemma, i morgon ska jag leka med barbie med min dotter, hon ska få se att hennes mamma kan leka!! Framförallt med barbie....
För är det något så är det just DET!!!
Jag kommer att slå av telefonen och stänga in mig i lippas rum med henne och bara leka! Jens kommer att agera vuxen och då han gjort det klart ska jag gräva fram en Ken docka som han kan vara!!
När de äldre barnen kommer hem ska jag naturligtvis ha kvalitetstid med dem också.

I dag var mitt batteri slut, då klockan slog 22 och jag skulle få sluta för kvällen, och det kändes
 som att jag skulle kunna somna på vägen hem.
Men jag piggnade snabbt till då jag upptäckte att skorven också hade slut batteri, om det var för veckan eller permanent vette sjutton men svärfar var tvungen att komma för att ge skorven lite elchocker, så vi kunde även denna kväll snirkla oss iväg i mörkret trötta och på sparlåga men hem kom vi och det är tur det! Nu är det friläge som gäller för oss båda till på lördag i alla fall och då hoppas jag att batterierna funkar bättre!

Tack för din kommentar Anna, du har helt rätt!!! =)

Sov gott!!


Kommentarer
Anna

Varsågod! Och tro mig, det tog låååång tid innan jag lärde mig det och har ibland svårt för det än idag. Att veta hur och vad jag ska prioritera. Men när man väl lärt sig fungerar det klockrent!

En annan tanke jag vill dela med mig av är "bättre med lite skit i hörnen, än ett rent helvete" eller hur? :-) Men det ska ju inte heller det gå till överdrift... (tänker på "Rent hus" och får rysningar...)



Ha nu en underbar dag med dina barn!

Kram Anna

2009-10-09 @ 09:01:29
URL: http://wesana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0