Ja så blev det äntligen gjort........

och det blev helt ok, ja, jag pratar självklart om mina fixade gardiner som jag så länge tänkt hänga upp i vårat nyinredda vardagsrum, men av en konstig och aningens trött anledning har jag aldrig tagit mig för det, men i dag efter mängder av kaffe och överskottsenergi fick jag det äntligen klart men det var dock det enda av hundra saker som jag "borde" göra. Fredag eftermiddag/kväll ska man väl vara trött antar jag, då får man skjuta upp saker och det är för mig helt ok.

Minstingarna sover, eftersom att min gulliga brorsa är här i kväll är Kevin fortfarande vaken men med otroligt stirriga ögon han är trött efter sin skolvecka och ska snart få lägga sig.
Själv är jag på väg till ett varmt och skönt bad, levande ljus, hårinpackning och må gott stund och om jag fortfarande är vaken efter det så blir det en film antar jag.
Fastän jag har en förmåga att slumra in direkt vi slår på så tycker jag att det är rätt skönt att göra det till en film.
Beger mig till badrummet för att göra iordning och mojjsa!!
Hoppas på fortsatt trevlig kväll och en god natt!

Linnéa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0