Höstlov

I dag går barnen på höstlov och är riktigt glada för det vill jag lova, det var inget segande på morgonen i dag inte. Känns trist att inte kunna vara hemma med familjen under lovet, men jag antar att vi inte är den enda familjen sen finns det viktigare lov att vara hemma på känns det som.

Nu står frukost på schemat sedan dusch för Milla, flätning av hår och i väg på skolan. Filippa ska i väg till bvc i dag för en aningen sen fyraårskontroll men vi får skylla oss själva då vi har missat tiden ett par gånger.

Jag var otroligt pigg nu på morgonen och det kändes riktigt skönt, men en hel veckas dagpass gör att jag nu vant mig att stiga upp supertidigt.
Pga en tillfällig schemaändring så jobbar jag till klockan 22.30 i kväll så jag missar idol med familjen blä vad det kändes trist.
Nu ska jag ta mig för att göra lite nytta, ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0