Helgen fullbordad!

Det här har varit någon av de bästa helgerna på länge. Vi har i lugn och ro myst och fixat här hemma, vi alla är bättre och mår bra.
Barnen har haft fullt upp med kompisar men har ändå hunnit promenera, baka och varit ute.
Film har vi sett i massor men ändå trott oss vila ut ordentligt. I dag fick vi sovmorgon till 8.30 och det var väldigt skönt vill jag lova!
Vi har precis lagt barnen, de lyssnar på varsin ljudbok nu. Kevin har läst för sin stolta mamma i kväll  en hel kortbok från skolan, han läser så bra med ett utmärkt flyt, han skrattar åt det roliga i boken och så fort det finns med en "dold mening" i handlingen är han snabb på att berätta den för mig. Min duktiga ♥lillstora kille!

Nu är det dags att harva fram nått ätbart, krypa upp i soffan hos min älskling och slå på helgens sista film. Tro mig det ska bli mojjs!!
Hoppas att det varit en trevlig helg för andra med!! Lycka till med kommande vecka!

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0