Hejsantjosansa....

Å gud vad skönt då det är rent och fint utan större insats, i dag ska vi äta blöta (mums) så köttet kokar på och det doftar gott i hela huset. I dag är jag sugen att hälsa på "öjebyfolket" saknar dem alla så mkt, de måste tro att vi totalt glömt av dem men så är inte fallet, det har bara vart så mycket att stå i med ända sen flytten det är inte först nu det har lugnat ned sig något.
Så jag känner mig otroligt sugen att dra en rajd i åjbåjn för att visa att vi lever.
I kväll ska jag ta lite kort på nysoffan och lite utebilder så här i höstmörkret.


Ve och fasa vad det stinker skit här, skit och piss, de sprutar ut äcklet vid åkern nedan för oss så vi slipper då inte undan stanken.
Urrrk....

Vi har haft en trevlig förmiddag på stan då vi träffade farmorn och blev bjudna på fika! Flisan var nöjd vill jag lova! Milla grät i en halvtimme då hon fick höra vart vi hade varit....det är inte lätt...=) helst inte då de är på skolan, men tids nog blir det deras tur.

Nu ska jag gå och höra vad min man vill mig för han ropar och det låter viktigt =)

Bye Bye!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0