Godmorgon

I dag kommer jag att ta styrka ända ned från tårna, nu ska det rensas kläder och plockas fram varmare alternativ, det ska även fixas till i hallen så det är ordning och reda om mornarna då man ska i väg med barnen, på så sått köper man sig mycket tid.
Sen blir det lite annat innefix och plock.

Burr vad det blåser och regnar ute det var tur att det var plusgradigt annars........
Vi valde rätt dag att vara ute på må jag säga, inte för det jag känner mig faktiskt lite sugen på att göra upp en eld och grilla korv men det beror om vädret stillar sig lite.

Frukost nästa, kokta ägg, kaviar, marmelad och ost, självklart inte allt på en och samma smörgås =)
Kaffe, och cornflakes till det blir bra!

I dag åker min lillebror hem, trist! Det blir alltid så tomt då han åker men vi får se vad vi andra hittar på att göra, jag känner mig aningens rastlös.
Nu ska jag äta men ha det gott alla!

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0