(God)morgon!!

Host, atjoooo och snörvel pest!!!!Förkylning men gladeligen ingen feber ännu.
Nu har det startat, frånvaron verkar vara hög överallt i piteå.
Alla våra barn är förkylda men ingen feber, det är svårt att veta NÄR man ska hålla dem hemma, jag vill inte att mina barn ska smitta andras lika lite som jag vill att mina ska bli smittade av andra. Vid feber är ju självklart att man håller sitt barn hemma och på ett enkelt sätt hindrar smittspridning men då de bara är förkylda och det kan vara vilken harmlös förkylning som helst är det svårt att veta.

Nu är det då inte bara jag och Flisan som är förkylda utan hela familjen, Kevin och Milla har fått gå på skolan i dag så får vi se hur de mår senare under dagen.
Är de dåliga så får de självklart vara hemma i morgon.

Det gick hyfsat att jobba i går kväll, men jag kan lova att jag längtar till i morgon kväll då jag går av då blir det att kurera sig inför de två kommande dagveckorna (phu)

Nu ska jag pyssla om min lilla Flisa som bara gnäller och gnyr lill stackars ♥!!

Linnéa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0