Go´morron!!

Måndag morgon och bara fyra kvällars arbete denna vecka och helgen, sedan fyra kvällar till och tredagars ledighet.
Man går verkligen händelserna i förväg här och är det något jag lärt mig så är det att ju mer man längtar till tredagarsledigheten, ju snabbare går den.......=(

Sitter med kaffe i vanlig ordning, hur skulle man annars vakna till?
Hela familjen vaknade 6.00 en hel timma tidigare än vad vi brukar stiga upp, det kanske blev nog så tidig kväll för oss alla men förhoppningsvis håller vi oss pigga hela dagen.
Jag ska nog vila lite innan jag åker i väg på jobbet. Det känns skönt med kvällsvecka nu, det blir lite av en minisemester.

Det ligger lite snö och smälter bort på uppfarten och det känns grått och trist ute, jag vill ha bättre väder och iaf till i kväll.
Nu ska vi ta oss nått att äta!

Hoppas att ni får en bra måndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0