Förkylningen hägrar!!!

Våran lilla Flisa är hemma från dagis i dag, hon är förkyld men har ingen feber än så länge.
Man hör att det satt sig på luftvägarna och det gör det alltid då hon blir förkyld, hon hade RS-viruset då hon var liten och det har gjort att hon utvecklat en förkylnings astma, hon får pulmicort och airomir spray som behandling och det hjälper bra.
Nu var det längesedan hon behövde använda detta men nu är det dags igen så vi måste hämta ut medicinen på apoteket, den vi har hemma har gått ut.
Nu ligger hon och myser med sin pappa framför pippi långstrump, hon är tagen och väldigt trött! ♥ Stackars liten gumma!
Jag är dunderförkyld och har vansinnigt ont i halsen, Jens klev upp kl 23.30 i natt och gjorde varmt honungsvatten till mig, då blev det bättre och jag kunde sova igen. Det är skönt att bli ompysslad då man inte mår bra, han är mitt ♥

Jag börjar jobba tidigare i dag så det kommer att bli en lång kväll, måste packa med mig alvedon och försöka hålla ut dessa två kvällar som är kvar innan min tredagars ledighet. Då får man en chans att vila upp sig.

I dag ska Kevin på teater i stan med skolan, han såg framemot detta men det roligaste verkade vara själva bussresan. Milla var glad i dag då hon skulle till skolan hon fick ha kjol i dag, nya öronhängen och jättefin frilla!

Milla hade lekt med en klasskompis hela dagen igår och berättade att hon hade haft jätteroligt. Nu ska jag kolla upp en del projekt jag börjat med och sen ska jag snosa i lillans hår framför tecknat, bara mysa innan man ska i väg. Ha det så bra alla, jag hoppas att det blir en bra dag!!

Linnéa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0