Det närmar sig.....

Nu har vi precis lunchat av den goda korvgrytan vi åt i går, Jens hämtar barnen på skolan och sen ska jag börja förbereda inför kvällen, först en aning vila och sedan ett bad för lite avslappning och sen ja, då bär det av.
Vi har varit på bvc och det gick bara fint, hon ser och hör bara bra och växer fint!
När vi kom hem gjorde vi varsin frukt och bärdrink som vi mixade frysna tillsammans med lite jouice och en matsked glass. Syrligt, kallt och nyttigt!

Nu ska jag ta och koka lite kaffe som jag ska dricka efter att jag vilat och badat, då finns det då.
Min lillebror Anton kommer i kväll och i morgon kommer Emilia till Milla, de ska mysa och äta gott och säkert har de mycket att ta igen sen sist de lekte.
Jaja, nu ska jag inte spilla mer tid här utan samla lite krafter inför kvällen. Till alla ni som ska se idol i kväll, lyckos er! Heja på rätt artist =)

Ha en trevlig kväll!!
Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0