Den dagen...

eller rättare sagt kvällen är äntligen här! Efter i kväll får jag vara ledig och sjuk så mkt JAG VILL, LEDIG I HELA TRE DAGAR JIPPI!!!
Filippa är fortfarande dålig men har fortfarande ingen feber tack och lov! Jag själv har 38 i feber men käkar tabletter så jag håller mig "fusk" feberfri iaf.
Jag är sååå otroligt trött att det känns som att jag skulle kunna sova en hel dag, jag ligger fram till att jag ska åka och lägger mig direkt då jag kommer hem och bara sover!!

I helgen har vi inget planerat det blir en kurerar helg för hela familjen, säkert mycke film och sånna lugna saker och vi kommer att stanna inne i värmen.

Nu ska jag göra mig klar för dagen =P och sen försöka få i mig lite mat, jag mår inte så bra heller det verkar ha satt sig på magen med =(
Hoppas att det fortfarande finns folk som håller sig friska!!!!

Linnéa


Kommentarer
Anki

Då är vi två som mår likadant...och lillebror min har åkt på svinis så jag hoppas man slipper det iaf..

2009-10-15 @ 20:33:53
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0