Dagarna likadana!

Tänk att man hamnar i ett flyt då alla dagar känns likadana, trots att det finns så många guldkorn att upptäcka var dag. Det är som att man förblindas av dagens alla måsten, rutiner och krav att man missar det där lilla extra som finns där.
Saker som kan vara svåra att se, saker som man skulle känna och uppleva om man inte vore så fullt upptagen med att få tiden att räcka till.
Men jag antar att hur det än är så är stressen och tidsbristen bara något man måste lära sig att hantera, men fråga mig inte hur.

I dag har jag jobbat kväll, imorgonkväll är det min sista kväll för veckan också jobbar jag helgen.
Nu har jag och skorven precis anlänt hem, efter att ha sniglat fram på den fläckvis hala vägen, den ville inte starta när vi skulle iväg men efter mycket krusande och fjäskande brumma den igång och vi kunde båda två trötta och nästan utan energi hala oss i väg till Svensbyn.
Nu väntar film, varm säng och gomannen så jag tänker inte slösa mer tid här utan gå och upptäcka lite "guldkorn"
Kram på er alla trogna läsare och alla andra med för den delen!
Mig hör ni mer av i morgon.

♥Linnéa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0