Bara mys kvar av lördagen!!

Nu är städningen avklarad samt lunchen, melliset och middan är förberedd!! Nu återstår bara lugn och ro. I dag blir det nog en prommis skulle jag tro, vet bara inte vart man ska gå när jag inte är så förtjust i skogen med risk att stöta på en brummande björn huga huga!!
Men Jens ska ju följa så han får väl skrämma bort den isf! =)

Nu sitter jag med en god kaffekopp och njuter av ett rent hus!Min lillebror som inte skulle komma till helgen är ändå här, han varken är eller har varit sjuk, man kan ju vara försiktig och eftertänksam men att undvika han då han är fullt frisk kändes överdrivet, hans skolkamrater är friska och har kommit tillbaka till skolan nu oxå!! Så risken att bli smittad kändes mkt liten.
Jag brukar inte vara så nojig men känner att jag verkligen varken orkar ha sjuka barn, vara sjuk själv eller ha en sjuk man och ännu mindre har jag råd att stanna hemma från jobbet.
Sen känns det verkligen olustigt med svininfluensan, jag ska inte vaccinera mina barn och skyddar dem därför mot onödiga risker. Jag var tveksam till Filippa då hon tillhör riskgruppen men har övervägt beslutet noga att inte vaccinera henne heller.

Nu ska jag gå och fylla på min kopp kaffe, ta en rök och se till potatisen, ha det gott så länge!!!


Kommentarer
Pontus

Svårt det där med vaccinationerna och hur man ska göra.

Vi har då inte bestämt oss heller, käns som att vi måste läsa på mer om detta!

Man hör så olika från alla, svrårt veta då

2009-10-17 @ 15:40:26
Anki

Vi ska inte heller vaccinera oss..har pratat med en sköterska om det där med + en läkare från lassa...Dom tycker allt e så överdrivet, sen har min mormor blivit mycket dålig som dom tror beror på sprutan så då känner jag ännu mindre lust att enns tänka tanken på det...Hoppas ni mår bra annars..

2009-10-17 @ 18:42:08
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0