Äntligen!!

Hahaha!Nu kan jag snora, nysa och hosta i lugn o ro iaf hemma, men uppriktigt sagt känner jag mig lite bättre i dag, kanske något undermedvetet att jag nu äntligen är ledig.
Nu ska jag och min älskling göra något att äta och se nått på tv. Skönt att komma hem till familjen då man jobbat så mkt på senaste, jag har saknat dem så mkt och jag känner mig som en robot som inte riktigt hinner hänga med i deras vardag det blir lite av en utanför känsla, så i helgen ska vi umgås och ha riktig kvalitets tid tillsammans.

Kan lova att det inte luktar mumma här då det är så pass varmt, jag fick hålla andan från bilen in till huset och då jag kom in var jag riktigt talat på väg att kräkas.
Jag tycker att det luktar i kläderna och om bilen, har nog fastnat under däcken.
För ni som inte vet vilken lukt jag talar om så är det koskit mm.

Nu ska jag avrunda, pusta ut och gojjsa ned hos mitt ♥ Ha det bra och sov så gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0