Vilket vinterland =)

Jag bara älskar då det snöar och lägger sig som ett vitt duntäcke på marken och i de kala grenarna, att höra hur tyst och ombonat allt blir, det kan stundtals kännas som att man står mitt i ett vykort.
Nu lyser det uppe på slänten i en buske och det blev såå fint!!
Om vi hade en hel kamera skulle jag lägga ut bilder, skulle garanterat kunna göra egna julkort *S*
I kväll har vi sett barbies nya film så flickorna har under kvällen lekt muskutörer det var en riktigt mysig film och Kevin blev fängslad han med. Milla frågade mig då jag kommenterade något i filmen, men mamma är du vaken än???? Jo just då, men tyvärr inte i slutet =) Börjar vara van detta nu =)

Det blir att poppa popcorn snart och göra lite bubbelvatten till det, krypa ned och se film. Jag har tagit två alvedon ch känner mig betydligt piggare nu än tidigare idag, eftersom att jag är van att vara ute och gå varje dag och inte kunnat göra det sen i torsdags så börjar jag känna lite abstinens efter lite motion, funderar om man ska klä på sig och gräva fram reflexvästen och gå ut och prommenixa i det mysiga vädret.

Samtidigt känns det varmt och skönt här inne och jag skulle gärna vilja hinna se en hel film i kväll så man kanske spar det till i morgon ist.
Just nu står Filippa i duschen och ska sen hoppa i säng det blev en lång kväll för stumpan. Milla är betydligt bättre, och jag hoppas att hon kan få vara feberfri i morgon. Fredagen blev hennes första sjukdag i skolan så hon har då ändå klarat sig länge må jag säga, men den värsta infektionstiden börjar vara över nu då barnen blir större tack och lov. Nu ska jag avsluta detta långa och rätt meningslösa inlägg!

Sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0