Vilken dag!!

Jag kan inte påstå att jag befinner mig i mitt stresståligaste tillstånd nu, och att telefonen ringde i morse med en undrande kollega gjorde inte saken bättre. Hon undrade naturligtvis vart jag var, klockan var 7.15 och jag började 7. Fastän det blev en hemmadag på jobbet och min försovning inte ställde till med en katastrof så blev det en mardrömsmorgon som skapade en elak huvudvärk som hållt i sig hela dagen, pga min förminskade stressuthållighet.
Nu äntligen är jag hemma, nu blir det middag och ett långt hett bad, värktabbletter och mys i soffan jag hoppas att det är bättre i morgon.
På torsdag ska vi och vaccinera oss hela familjen på drop in och jag hoppas att biverkningarna inte ställer till det så pass att ikearesan blir påverkad, längtar verkligen dit.

Vad är detta för väder? Någon som vet? Nä hit med den vackra vita snön för visst är den väl bra motför detta, kan inte tänka mig att man kan tycka annat! =P

Nu ska jag krama mina barn!!!!

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0