Vikken härli dá!!

Ja det må jag säga att vi har njutit i dag av varanndras sällskap,god mat och mkt bus! Nu har det äntligen blivit tyst här i huset och det är dags att krypa ned och se film för mig och Jens. Milla har sovfrämmande av Ebba så de har sett film och myst hela kvällen, de har varit så snälla och söta!
Filippa har skrämt upp oss rejält i dag, hon satte en godisnapp i halsen och fick ingen luft, det var tätt och hon kräktes lite men det kom inte upp för det. När jag märkte att hon inte fick någon luft efter det så gjorde jag en *blabla* manöver på henne och då stöttes godisen eller rättare sagt godisarna upp med massor av kräk. Fy så hemskt det var jag skakade i flera minuter efteråt. Milla började gråta av oro och Ebba trodde att hon fått magsjuka så hon sa att "nu måste jag nog åka hem" Milla lugnade sig senare och de kröp ned och fortsatte se film efter en ordentlig dusch på Filippa.

Men som sagt nu ska jag ägna tid åt ngt mkt mysigare än detta så jag uppdaterar mer i morgon!!
Sov gott!


=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0