Se det snöar!

Ja nog är det väl mysigt med den vita ljusa snön som faller, det blir tyst och ombonat då den första snön kommer och man känner sig som ett barn igen, jag och lippan stod i fönstret och sjöng, se det snöar.... i morse då det började. Jag älskar att vara ute och jag tror att det är därför jag gillar då snön kommer och då finns det så mycket mer man kan göra då man är ute och leker med sina barn.
I dag före jag ska på jobbet blir det att tända lite lyktor. I dag har vi efter mkt om och men lyckats få upp hyllan ovanför vår soffa, vi har varken idats eller förmått oss tidigare men nu äntligen. Tavlor har oxå hittat sina platser och det blir mkt mysigt, nu ska jag bara leta i hop nått att pynta med så det blir en sväng ut till bagarstugan för att se!
Snart vankas parisare till lunch och det känns frestande, jag ser framemot att åka och jobba så vi får ta våran vardagliga långprommis i det härliga snövädret.

Kram, kram!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0