Så var det kväll igen!

Skit o skit, jag har varit pigg hela dagen, ringt och friskanmält mig och varit glad över att detta inte blev så segdraget som jag först misstänkte att det skulle bli.
Började nyss att frysa och huttra, tempade mig och tempen stod återigen på 38,0 vad är detta då febern kommer och går hela tiden????
Hur somhelst blir det att ladda med alvedon och frukt för jag kan inte vara borta nå mera denna vecka och så är det.

Nu ska jag göra om min blogg och jag har många goa, roliga och fina ideér men tar gärna emot tips och förslag på vad man kan göra för att få den mer speciell. Sätt lös fantasin och ge mig tips.........
=)

Nu ska jag avsluta min jouice och mina mandariner för att sedan gå och lägga mig och titta på tv.
Uppdaterar i morgon.

Kram o sov gott!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0