Orolig natt

I går kväll var jag tvungen att sjukskriva mig då jag kände i hela kroppen att det höll på att bryta ut något. Jag har lite feber i dag, fryser och svettas om vartannat och febern kommer i toppar, blä så trist det känns =(
Milla har fortfarande feber men inte lika hög nu på morgonen "bara" 38.7
Efter att vi åt frukost gick Kevin och Filippa ut i det mysiga snövädret, de har åkt pulka,bob och matta nedför backen och gjort två snögubbar! Milla stod inne och tittade ut på dem då de lekte, hennes tårar rullade i kapp med snöflingorna därute, hon ville oxå ut såklart!
Vi bakade henne en trolldeg att pyssla med, men orken räckte inte riktigt till för att baka med den.

Det blir en hemmadag i sakta pysselmak, ska väl snart börja gå igenom lite julsaker.
Nu ska jag avsluta mitt kaffe och klä mig varmt för nu fryser jag igen.

Linnéa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0