Nu ....

blir det att steka upp en parisare för nu satte hungern i gång, ska snabba mig att äta och åker sedan på mitt sista pass innan helgen =) Är ledig hela dagen imorgon så få se om man hinner med nått skoj.
Jens är och hämtar barnen på skolan nu så snart får jag höra hur de har haft det i dag, bra hoppas jag. Snart är det jul och då blir det lite minisemester jag har nämligen plockat ut lite mammadagar som har släpat efter i några år, helt ärligt så hade jag glömt att det fanns dagar kvar och inte bara lågersättningsdagarna =) det blir skönt med lite ledighet.
Jag fortsätter dagen med att frysa och fastän det är varmt här så fryser jag som en tok jag tror att jag rört mig förlite i dag, har nämligen inte gjort så mkt.
Men nu ska jag iaf gå och göra lite mat medans jag är sugen så ha det så bra! Det kommer fler inlägg........

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0