Myslördag!

Oj vad vi har myst på ute i dag! Vi har åkt madrass och varit och sparkat, då vi kom hem gjorde jag och Filippa upp en eld ute och grillade korv. Då rätt va det var dök Allis upp med tre julkalendrar och ville vara med, sen kom Ebba som oxå ville grilla korv så där satt vi alla tjejer och mös vid elden.
Jens kom ut med kaffe och vi hann få oss en kopp ute vid elden. Sen blev det mer pulkåkning och småtjejerna gick hem till Allis.
Det började skymma så vi tände några fina ljus sen åkte jag Jens och Ebba till Ella och hämtade hem Milla.
Nu ska jag dammsuga vardagsrummet och Jens håller på med en broccolipaj! Ja vad kan jag säga, en helmysig dag helt enkelt!!


Linnéa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0