Middagstime!!

Köttbullar, hemmagjort potatismos och lingonsylt står på dagens middagsmény! Underbart gott!
Ja, för de som stiger upp tidigt på morgonen börjar nog kvällen med mys vara efterlängtad iaf för mig, hoppas att det är nått bra att se på tv i kväll och att jag tror mig somna tidigare än i natt =O

Efter jobbet i dag så var jag in på vcl och bokade tid, är så irriterande då man inte kommer fram ens på telefontiderna de har uppsatt! Förkorta kanske???? Men nu är det gjort =)

Sen bar det av på ica för att handla och sedan hem, här sitter jag en stund och Jens håller på med maten.
Det blir en slappar kväll i kväll och absolut inget mer!!!!

Nu ska jag gå och mysa med mina sötisar! =)


Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0