Måndag

Trots måndag och dåligt väder så känns det som en bra dag, på jobbet har det gått bra och dagen har flutit på i rask takt =) jag är pigg och på gott humör!
Till middag blir det palt, billig palt från ica.

Eftersom att jag inte hann och vaccinera mig i torsdags så ska både jag och Jens gå på onsdag i roknäs, känns skönt att få det överstökat.
Till veckan fyller min gubbe trettio så nu söker jag tips att ge i födelsedagspresent så nu vill jag att ni, läsarna av min blogg lämnar tips bra som dåliga spelar ingen roll. Var inte blyg för att kommentera, alla tips är bra!!
Trettiårsfesten kommer att hållas i sommar då vädret tillåter fler aktiviteter och skönare kvällar, nu blir det bara fika!

Till palten innan jag dör av hunger..................


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0