Måndag igen.....

Det känns som att det är måndag otroligt ofta, veckorna går fort trots detta mörker och elende. I morse såg jag dock några snöflingor och fick hopp om en vitare jul än jag förutspått, en grå jul är inget kul, är det jul alls?
Jobbar em i kväll och imorgon, skönt med nån ledig morgon och fm här hemma då man hinner betydligt mer. Bakdag för oss alla, Jens ska baka med barnen i kväll och jag ska försöka baka nått i dag före jag åker till jobbet, det måste finnas mkt gott fika nu då vi ska fira våran trettiåring på onsdag =)
Det finns fortfarande ingenting jag kommer på att jag ska köpa, jag har en del aningar men kan ju förstås inte skriva dem här ;)
Nu ska sista kaffet slurpas i och sen bär det av mot stan för att köpa en julklapp för 30 kr till kevins klass julkalender, en rolig tradition som fortfarande håller, tyvärr verkar Millas klass inte ha det =( tråkigt för dem.

Hoppas att alla får en riktigt bra dag i dag =) !!!!!!

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0