Lördag

Nu är det redan lördag, vad det går fort. Alla saker jag hade tänkt hinna i helgen har börjat minska och detta pga tiden som inte räcker till.
I går var jag och tjejerna från jobbet ut och åt och surrade, roligt att träffas utanför jobbet någongång.
Efter middan på stan åkte jag hem och vi hade myskväll till idol och åt godis och popcorn sen skulle vi se film men jag somnade utan förvarning och har sovit gott fram till 8.30 då jag och flickorna klev upp och gjorde frukost och kaffe.
Nu rustar vi Milla som ska i väg på stan med sin kusin Ebba, vi andra fortsätter att sega ut på morgonen ett tag till sen ska morgonröjjet göras och så ska vi på stan en liten sväng.

Vi ska fortsätta att organisera resten av våra julsaker och göra klart hela pyntningen så att det står klart i morgon då vi firar advent.
Nu ska jag fylla på koppen med det underbara kaffet.


Ha en bra dag alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0