Ja nu ska jag berätta!!!!

Förra veckan tipsade min svärmor mig att anmäla mig till klippbodan för en slags "gör om mig grej" det var helt gratis bara man var med på att låta dem få fria händer och ta lite före och efterbilder. Eftersom att jag är lite skeptisk på att låta ngn gå lös i mitt hår med fria händer så tog det mig ett tag att nappa på detta men efter ett tag tog jag det beslutet att anmäla mig som frivillig.

I torsdags blev jag uppringd och de ville att jag skulle vara med, det enda jag inte ville att de skulle göra var att ta av det på längden så de toppade bara håret längst ned, klippte upp det och igenom det ordentligt. Nu ser mitt hår nästan längre ut än då jag gick dit. De färgade håret i fyra olika röda färger och jag blev riktigt nöjd. På fotografierna så satte hon upp håret med hårnålar så att det skulle se ut som att håret var kortklippt och självklart tog hon fram alla lockar!!

Jag trodde inte att jag skulle vara så här nöjd!! =)

Sen blev det en sväng förbi jobbet för att sriva lite papper som inte blev av, men betalt blir det iaf!!
Nu ska vi göra våran fredagsmiddag som blir kebabtallrik, mumsfillibaba!!

Hare gott!!


Kommentarer
Anki

Åååå så spännande=) Kan du inte ta kort så man får se??? =)

2009-11-13 @ 19:23:30
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0