Ikea

Nu håller vi på att städa och rensa ut diverse saker, sen ska vi börja gå igenom alla våra julsaker och se så att de funkar och att allt finns.
Funderar även på att byta gardiner i tv rummet till lite vintrigare sådana.
Nu ska det gräddas plättar till lunch och det ska bli enormt gott, nått jag verkligen känner mig sugen på.
På lördag ska vi på ikea, det känns roligt då det är rätt längesedan vi var där nu så då blir det en tidig morgon. Kevin ska stanna hos Anton och flickorna följer med de längtar till småland =) Ska även försöka hinna med att kolla in lite andra affärer =)
Det är nu även dags att börja handla julklappar oj oj oj säger jag då bara, vilket jobb.

Nu ska jag fortsätta med mitt men ni andra får ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0