huvva

Tidigare då Milla fick alvedon blev hon genast piggare och ville bada, vi gjorde mys i badrummet och jag gav henne bubbelvatten i hennes gröna favorit glas på fot, jag läste böcker för henne medan hon badade och hon smaskade på sina äppelbitar.
Sen gjorde vi lunch, köttfärsås med vitlök till massor och spagetti som vi sen snörde i ugnen med ost på till detta drack vi en smoothie gjord på äppel,banan,kiwi,jordgubbar,mango,melon,hallon,björnbär mm, vi blandade i bubbelvatten och 2 msk vaniljglass och ringlad honung över. Det blev en riktig vitaminkick och var omtyckt av stora som små!
Nu bleknade Milla till och började frysa, tempen visar på 40,0
Det svåra är att förklara varför de inte får ha mkt kläder eller bre om sig med något då de fryser. Nu ligger Milla framför en film iaf, hoppas att hon tror sig vila en stund.
Jag dricker kaffe och ska sitta hos Milla till jag ser att febern går ned sen ska jag stöka på lite i köket och diska lite kastruller, Jens ska gå ut med barnen och tända lite lyktor =)

Håll tummarna att min lilla trollunge blir bra snart!

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0