Hemma!!

Svar på kommentar (Anna) Ja det är inte lätt med dessa klappar, vi har ju inte hunnit till tonåren ännu men kan bara föreställa mig :0 Hoppas att ni oxå har det bra =)

Nu är man hemma för att slötitta på tv (trodde man) men så blev det ej, elavbrott i natt igen och såå störande då man vill koppla av innan man somnar, när man varit och jobbat em så tar det ett tag innan man har ro att lägga sig för att sova. Kanske vi inte försover oss i morgon då =) Något positivt iaf!!
Nu ska jag snöra i mig några varma mackor som Jens gjort till oss och så kanske man hinner titta lite tv.
Sov så gott i natt!!

Linnéa


Kommentarer
Anki

jag förstår dig att du vill koppla av då man har den stressen då man jobbat e.m....tur ja vart ledig idag=) men ja jobbar em torsdag o fredag....ha det bra och god natt...

2009-11-04 @ 22:44:14
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0