Hej alla glada!

Efter en lång och rolig dag är det snart dags för oss att göra kväll, barnen är nattade och klara för sin skönhets sömn. Eftersom att vi vart ute hela dagen så var de mycket trötta nu i kväll så de kommer säkert att sova skönt, vi med för den delen.
Det blev att påbörja garagerensning och gårdsstädning samt korvgrillning, mycket härligt. Vi hittade en fin ljusslinga att sätta här ute så nu lyser det och glittrar för fullt vid bron, mkt fint. Tänk att man även kan göra fynd i garaget, hittade massor bortglömda fina saker där som tyvärr legat där sen flytten. Det är bra att rensa, vi har kastat super mkt och bara sparat sånt som är nödvändigt, vad det då är? =)
I morgon börjar skolorna om och det blir rutin här hemma igen, jag jobbar em och det känns skönt då jag har lite saker jag måste göra under förmiddan.

I dag åt vi en söndagsstek, potatis och kokta rödbetor men det var tyvärr inte så gott, köttet blev segt och det kändes torrt, men det kan ju inte bli bra jämt =) om man får vara självgod.

Nu står en dusch på schemat och sedan glo tv.
Ni kan inte förstå vad jag har lyckats tvätta undan idag det är helt otroligt att det går att tvätta så mkt på en dag, men å andra sidan är det helt otroligt att det finns så pass mkt tvätt, ännu värre är att det finns fortfarande lika mkt kvar hahaha!!! Men fortfarande nöjd över min insats, resten får jag ta imorrn!
Nä ni nu ska jag avsluta och ni får ha en bra kväll.

Kram Linnéa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0