Harmoni

Är känslan som råder här hemma just nu. Efter att ha varit och gått på julmarknaden i öjebyn åkte vi och veckohandlade inför kommande vecka och även middag för i dag, måste bara nämna den goda middan vi åt i dag. Jag rev och tärnade kassler och rörde i hop det med hackad bladspenat och paprika, fetaost och creamfresch med några  tsk sambal oelek och nymalen svartpeppar sedan annanasringar och riven ost på det i långpanna och in i ugnen. Till detta serverades jasmineris och salladsblandning som bestod av avokado,äppelbåtar, sockerärtor och körsbärstomat på kvist!
Jens duschade barnen medans jag dukade av och nu ser de film och jag har tänt ljus och avnjuter för tillfället en daim cappuccino!!
Tvätten är klar och kläder för i morgon är förberedda, så ni kan förstå att känslan av harmoni råder =)

Nu ska jag mysa med min familj!! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0