Godmorgon

Just nu sitter jag och njuter av mitt kaffe och håller samtidigt på att vakna till, Kevin och Milla har åkt till skolan och vi ska snart med Filippa till dagis.
När vi gjort det ska vi på utvecklingssamtal med Milla, det ska bli kul!


Vad som inte får glömmas i dag är att fara in med min datur för retur eller lagning, få se vad de väljer att göra.
Annars blir det rätt lugnt fram till att jag åker på jobbet, hoppas att kvällen går undan i samma takt som igår.

JULKLAPPAR

Är det någon mer än jag som har problem att köpa julklappar i god tid? Är det någon mer än jag som har problem med vad man ska köpa? Jag vet inte alls vad jag ska köpa till Kevve och Mills de är jätte svårt tycker jag. Man vill ju att de ska vara nått de verkligen vill ha, sen får det ju gärna vara billigt oxå! Men tro mig att jag längtar efter julen och allt julmys med bakning och inslagning av paket osv. Sen har vi ju ett trettiårs kalas att ta itu med då Jens fyller trettio! =) Det kommer självklart att bli kalas men festen kommer att hållas i sommar då vädret tillåter det mesta av det man skulle vilja hitta på. Jag vet vad jag ska köpa men riskerar inte att skriva det här då han kan tjuvglutta hihi!! Nu ska jag gå och göra mig klar så ha det ha det  bra!!!

Linnéa



Kommentarer
Anna

Hejsan!



Du är inte ensam om att vara "sent" ute med att köpa julklappar. Här är det likadant. Varje år säger jag att jag ska vara i tid, just för att det inte ska bli alltför dyrt, men ändå kunna köpa det mesta barnen vill ha.



Vi har ju även det bekymret att vi har en tonårspojke här hemma åxå. Han önskar sig pengar och kläder. Visst, det är lätt, men man måste ju ge så pass mycket för att det ska "passa honom" så att säga... Jag menar en hundring är för lite för en tonåring som vill köpa kläder. Den andra pojken vet inte vad han vill ha och leksaker står inte på listan. För gamla båda två, tycker dem. Så vad ge? Ständiga frågan...=)



Lillan är ju fortfarande lätt att ge. Men hon har så pass mycket leksaker och pysselgrejer att det känns helt enkelt onödigt att köpa massa grejer bara för att. Samtidigt som jag vill ge det hon önskar, efter rimliga önskemål givetvis! =)



Jag hoppas att ni har det bra! Hälsa!



Kram Anna

2009-11-04 @ 16:13:20
URL: http://wesana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0