Första gången...

jag känner att det känns bra med en söndag. Snart börjar en ny arbetsvecka och det känns helt ok, jag tror att denna höst och vinter trötthet har släppt, man har liksom börjat vänja sig med mörkret nu.
Vad bra tänker ni! Nu slutar gnället på trötthet hela tiden! =O
Har funderat på att börja motionera mer så blir man piggare också!

Filippa sov borta utan krusiduller och har tydligen bakat på morgonen =) men nu längtar jag efter henne något sååå otroligt mycket!!!
I dag kanske vi går och tittar på julmarknaden iaf för ökad julkänsla i detta soliga "höstväder" kanske vi åker hästskjutsen det brukar vara omtyckt av barnen.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och vänta hem Filippa jag borde nog kasta mig i duschen också!

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0