Det gick undan må jag säga!!!

Som jag berättade i mitt tidigare inlägg så städade jag före jag åkte på jobbet, jag började känna i bilen på vägen dit hur tröttheten kom smygande och anade det värsta om kvällen. Rätt vad det var så skulle jag åka hem, jo det var en märklig måndag kväll på jobbet, den gick så rysligt fort, det kändes som att vi bara hann gå ut och gå och sedan var kvällen slut. Klagar man över det? Nej, självklart inte.
När jag kom hem var det lika fint som då jag for trots att alla varit hemma i kväll hihihi... ljusen brann och det luktar rent och gott.
Nu ska jag ta och söka mig upp till skafferiet och se om det finns nått som vill överaska i kväll, det brukar det finnas annars har jag väldigt bra fantasi om man säger så =)

Nu väntar lugnet och ron att ta mig i sin famn så ni alla, ha det bra och sov så gott!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0