Denna dag!

I dag har jag varit i skellefteå och hittade Kevins julkläder som han får i ett paket på morgonen. Det blev ett par skotsrutiga punkarbraller och en svart tröja med tryck, till detta ska han ha en snygg sjal som är svart och grå. Jag är lite orolig att han ska bli missnöjd ja tom börja gråta, det enda han vill ha nu är mjukisbrallor så man får se hur glad han blir. Själv tycker jag att han kommer att bli stencool i denna outfit.
Det blev en luciaklänning till Filippa och två tröjor från lindex som var på rea.
Efter en god middag och ett varmt avkopplande bad så ska jag krypa ned och det kommer att bli skönt för jag är verkligen jätte trött.
Så godnatt alla glada och sov gott!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0