Daim cappuccino!!

Tänk att jag missat detta i alla år, denna godisdryck! Sitter och avnjuter en nu för tillfället och ser anobis hus med barnen i vårt störtmysiga vardagsrum.

Middagen slank ned med en gång och nu liknar magen ännu mer en palt i lite förstorat format =) mätt och belåten men tacka vettja svärmors och mammas palt. de är gott!
Själv är jag inte stor nog för att ha lärt mig göra palt, jag vet hur man gör men törs inte prova jag är lite rädd att jag sätter en dålig stämpel på palt =O

Fortsätta njuta av min goda skummiga daim cappuccino.....inte lika starkt som kaffe denna tid på kvällen, jag börjar lätt må dåligt av det och kan inte sova gott på natten om jag dricker det försent.

Kramizzzar!!! / Myspysan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0