Söndag morgon.

I dag är jag riktigt nöjd att det är söndag, längtar att komma i  gång med arbetsveckan och göra klart dagarna innan min semester. Att vädret suger i dag är jag också glad över så att jag kan göra klart alla måsten före semestern. Men det blir även att pyssla i dag, sy, baka mm. Jens och Kevin ska mecka i hop min gamla tramp moppe! Kevins cross skulle behöva ses om också, men det är väl sådana saker vi får göra i dag.
Jag ska sätta ut fler bilder på vår familj och våra aktiviteter har tatt så lång tid att ladda upp bilderna och då struntar man hellre i det. Men nu är allt i sin ordning så i dag någon gång kommer det lite bildbevis på att vi verkligen existerar!
Nu ska jag tända små lampor och kanske några ljus också ska jag bara njuta att vara inne och pyssla med min älskade familj.


Tala inte om andra föränn du berättat om dej själv!!

Linnea!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0