Onsdag

I dag är det dagen före min favoritdag på veckan.Torsdagar brukar jag beskriva som våren,man har allt skönt kvar. Man vet att det bara ligger och väntar.Denna vecka har än så länge vart ganska körig det har vart mkt städning och rensning för att vi ska ha visning på huset.I helgen hoppas jag kunna njuta och koppla av och efter all städning behöver jag inte ens  göra det.I morgon ska vi med Filippa till läkaren för pricktester och blodprover, jag hoppas att hon i stället för att vara överkänslig mot flera olika saker som man inte kan ta reda på, är allergisk så man får veta mot vad och på ett enkelt sätt kunna undvika det. Det känns oroligt då hon får dessa reaktioner och man inte vet vad det är hon reagerar på, tur att vi nu mer har med oss kortison tabl. i fall liknande skulle inträffa.
Vilket tråkigt väder det är i dag, skulle gärna byta mot helgens väder. Snart går jag på semester vilket känns underbart, att varge dag få hitta på något med familjen och finnas här hos barnen bättre lycka är svår att nå!
Snart sätter kvällsrutinerna igång och kaffet är snart slut så det är bäst att jag sätter i gång.
Först lite bilder.

  Kevin 8 år 2009-05-25             Milla 5 år 2009-05-25  Filippas 4 års kalas 2009-05-25


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0