Min mans tatueringar som han gjort på mig!

Sen det blev känt att det fanns billiga tat.kit från kina har det nog exploderat amatör tatuerare. Jens är en av dem, hans brinnande intresse för tatuerandet gjorde att han snabbt ändrade tat. grejer och investerade i bra saker om än de kostade lite mer. Nu har han hunnit göra ett flertal tatueringar på folk som blivit mkt nöjda. Kul. De bilder jag satt ut, som han gjort på mig är hans första. Jag måste berömma honnom att han heller inte tar sig vatten över huvudet utan sakta men säkert lär sig, han talar om när det är ngt som känns för avancerat, vilket beundras av den som ska bli tatuerad. Resultatet av en tatuering kan man inte se direkt eftersom man är svullen och konturerna ofta ser jämmna ut då. Resultatet är något man ser efter en tid. Tro mig jag har sett tatueringar av en riktigt självgod amatör tatuerare, och detta är en människa utan samvete för sina "kunder" Tyvärr är det dessa människor som gör det svårt för seriösa att utveckla sitt intresse genom att skapa dåliga rykten. Min man lägger ned mkt tid på att stencil,tatuering och plats för denna ska stämma in, han använder bra saker då han tatuerar och tar god tid på sig för att det ska bli ett gott resultat. Oavsett storlek och mönster på tatueringen tar han femhundra kronor per tatuering för att kunna fortsätta använda bra och hygieniska saker vid tatuerings tillfällena.Trots detta löjliga pris så har en annan amatör ifrågasatt det höga priset,dock inte till han, utan till dem han tatuerar. Min man är fortfarande amatör, kanske han alltid kommer att vara det, vem vet. Men det viktigaste av allt är att han själv har den självinsikten. Och skulle aldrig sabba något för den han tatuerar! Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0